***

meni bas nista ne ide neznam samo koliko cu puta ovo morati reci.u petak mi bili na motorijadi i sa nama bili neki slatki momci sa njima i onaj decko sto sam ja jedan petak trebala biti sa njim ali on kao imao curu. i on bio malo popio a kaze on meni kao da odemo malo do skole. i odemo mi kad decko poce skidati gace…ja se izgubila…reko covjece jesi ti normalan ja necu spavati s tobom.i obuce se on i mi tu bili zajedno ljubili se kad on meni poce skidati suknju kazem ja njemu daj covjece prestani jesi ti normalan kaze on kao u cemu je problem pa necemo spavati i mi se nastavimo ljubiti i ja njemu kazem da se vratimo na motorijadu a on se poce derati kao ices ti kad ti ja kazem ja se usrala od straha kao ti nisi normalna kako ti mozes biti sa mnom a neznas ni kakav sam i tako on meni tu jedno 15 min.drzao predavanja i onda smo se vratili kad smo se vracali kazem ja njemu ti nisi normalan kad dodjes kuci rascisti malo sa sobom i sa svojom glavom.to je bilo u petak a ja jos ne dolazim sebi sinoc sam ga vidjela i samo prosla kraj njega problem je u tome sto se on meni jos svidja ali imam potrebu da ga vise nikad nikad ne vidim strah me.sinoc sam trebala biti sa zoranom ali on nije htjeo to me je dotuklo.sutra mi pocinje popravni neznam ni sama sta cu nista ucila nisam…

1 komentar

Komentariši